Det är värt det

Det är värt att jobba hela sommaren. Det är värt varenda tidig morgon när klockan ringde kvart över 6. Det är värt att stå ut med alla dumma kunder. Det är värt varenda ensidig rörelse och varje tråkig arbetsuppgift. Det är värt det när man får sitt lönebesked. =D

Jag har alltså fått lön idag. Och det blev lite mer än jag räknat med eftersom jag glömt att jag får semesterersättning med denna lönen. Så nu har jag spenderat lite av mina 11137 kronor och 42 öre, närmare bestämt 5500 av dem, på ett nytt objektiv. Min våta dröm, Canon EF 100/2,8 USM Macro. Så nu vill jag bara att det ska bli onsdag, för då är dels miljöarbetet inlämnat och objektivet väntas anlända på posten! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback