Gräsänka

Nu är jag alldeles ensammen här hemma i den stora lägenheten. Det är lungt och skönt, och väldigt tyst och tråkigt. Kan verka motsägelsefullt men så är det faktiskt. Det är skönt att få rå om sig själv och bara ha sig själv att bry sig om några dagar, men det är samtidigt trist att inte ha nån att prata med, nån som rör sig här hemma. Jag känner mig lite halv.

Är rätt trött nu, har inte sovit så hyvens bra inatt. Kom i säng sent och sen skulle sötis upp 4.20 så då vaknade jag ju när hans klocka ringde. Sen när han gått så drömde jag massa märkliga saker och vaknade till mest hela tiden. Sen vid 9 så började det ösregna och hagla, så då vaknade jag av det. Sen somnade jag om en stund till och när jag skulle upp vid 11 så var jag mer eller mindre död.

Sen har dagen varit mest seg, eller jag har varit seg hela dan. Var iväg och beställde tapeter och hittade knappt hem kändes det som. Egentligen helt fel dag att köra bil i rusningstrafik, men vad gör man? Handlade lite på coop forum när jag ändå var i sisjön och sen åkte jag hem och åt lite, skulle ju iväg och träna oxå. Så fick jag stressa iväg och lämna bilen innan träningen, hade ju kunnat göra det efter men då hade jag kommit hem jättesent.

Nu kom jag iaf hem innan 21 och då började jag diska och fixa mat, men så ringde mamma och sen maria så det blev inte mat förrän typ 22. Inte alls bra, men nu är jag mätt iaf, och det är bra för nu ska jag skriva miljöarbete. Måste fixa ihop min del nu och skicka iväg till de andra i gruppen så de kan läsa och kommentera imorrn. Får se om jag orkar upp imorrn bitti, annars får jag jobba hemifrån.

Kanske jag skulle sätta igång nu då. Ska nog flytta in mig i arbetsrummet, där har jag bättre musik att tillgå, och hela rummet lixom andas plugg... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback