Humor på hög nivå

Satt och slösurfade lite i kents forum, och halkade in på en diskussion om att folk tycker 10 skivor är väldigt snålt i en box, och hur allt extramaterial då ska få plats på dessa skivor. Jocke Bergs svar är så sjukt roligt, jag skrattade så tårarna sprutade. =D

Citat:
Vi hade ju förstås inte tänkt på hur vi skule få plats med alla låtar på de tio skivorna när vi förra torsdagen bestämde oss för, jag citerar Markus: "Fan asså... Grabbar.
Vore det inte kul att släppa en box...eller.. ja... typ?"
Alla bara: "Jaaaaaaaa.... Tio cd:s det blir bra".
Martin: "Ring tryckeriet du Sami. Jag ringer Linell och frågar om han kan ta med mobilkamerabilderna som han tog från grillpartyt i Juli".
Sami: "Blir svinbra".
Markus: "Eeeh... Det är kanske bäst att någon ringer P.Lindholm... och Rosa kanske".
Martin: "Nej fan jag orkar inte".
JB: "OK skit i det då. Nu kör vi så det ryker"!


Länk till inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback