Invigning

Det är nästan högtidligt, nästan nåt man borde fira. Jag inviger nämligen vårat tredje rum nu, det som ska bli arbetsrum så småningom. Eller det är ju arbetsrum nu med, men vi har typ alla ouppackade kartonger här oxå, så det är ingen vidare ordning. Men nu ville sötis spela tv-spel och jag måste greja med miljöarbetet så då är det ju så himla perfekt med ett tredje rum, där jag kan stänga in mig och vara i fred. Jag älskar verkligen den här lägenheten!!! =D

Försöker hitta nån bra, inspirerande musik oxå. Är lite inne på musiken från Sagan om ringen-trilogin, den är instrumental och rätt härlig att lyssna på tycker jag. Musiken får ju inte stjäla mitt extrema fokus på miljö...*mycket kraftigt ironisk*

Fick föresten god lust att bara packa väskan och dra tidigare idag. Satt med miljöskiten och grejade när posten kom. Där låg ett vykort från Australien. Och inte direkt överaskande så är det fullständigt underbart där tydligen. Så då försvann min sista ork att pyssla med markanvändningen i Sverige och dess påverkan på miljön.

Nä, jag kanske skulle sluta flykta från plugget nu och verkligen försöka ta tag i det. Jag måste ju göra det förr eller senare, så antingen gör jag det nu eller så sitter jag uppe precis hela natten. Bättre att göra det nu tror jag.


Ett sommarminne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback