Natt

Nu har jag skickat iväg miljöarbetet, jag är lite halvnöjd som vanligt. Man kan alltid göra saker bättre, vore man nöjd redan vid version 3 så ska man kanske rannsaka sig själv lite. Jag är dessutom dålig på formuleringar och när det ska skrivas lite mer fackligt så spricker det. Menmen, nu kan de andra kommentera och så får jag jobba vidare imorrn.

Dock vill jag inte riktigt gå och lägga mig. Det är alldeles för tomt här för det. Lägenheten är mörk och tom och tyst, och sängen är gigantiskt stor och tom. Märkligt, för när vi är hemma båda två så stör jag mig på hans snarkande och att han brer ut sig i min säng. Men jag ska nog göra ett försök i alla fall, vore bra att försöka hålla dygnet på någorlunda rätt håll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback