Väntan...

Fortfarande inte nån förändring på postfronten. Inte kunde de trolla fram det nere på Hemköp heller, så jag vet inte riktigt vad som pågår. Men imorrn får det allt ta och komma, annars blir jag riktigt ledsen. Är ju ledig imorrn och allt, så jag tänkte jag skulle vara ute hela dan och leka med mitt nya objektiv. Så typiskt om det inte kommer imorrn.

Somnade en stund på soffan när jag kom hem, var så tokigt trött. Sen fixade sötis mat och så har jag shoppat nya julgardiner. Det kommer bli så fint här! =)
Nu håller jag på och gör egen müsli, det ska nog bli smarrigt hoppas jag! Tänkte jobba på det här med frukost nämligen, det gick ju så bra i somras. Så med mammas flingor borde saken var biff! Ska nog ta ut dom från ugnen nu och sen ta en smakis!

Kanske man skulle sova i vettig tid ikväll oxå, har ju inte blivit så mycket av de på sistonde. Man kan ju försöka i alla fall. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback