Aprilsol!

April har anlänt med strålande vårväder, i alla fall här i Götet. Efter skumt dis och dimma på förmiddagen har det klarnat upp och solen har strålat från klarblå himmel hela eftermiddagen.

Vid 13.30, när jag satt i pyjamas och åt frukost/lunch, kom jag på att jag visst skulle vara i skolan 14.20 för granskning i en av kurserna jag tog förra läsperioden. Aningens stressigt, men jag hann dit nästan i tid. Blev godkänd på min essay, men presentationen får vi göra om. Inte helt oväntat, vi hade ju missuppfattat en del där...

Sedan tog jag mig en sväng på stan, var på jakt efter schampo, men misslyckades så det fick bli en tur till Sisjön istället. Där fanns det, på rea till och med, Rusta kan man lita på. =) Börjar dock tro att det kanske ska försvinna, finns ju knappt på nån annan affär nu för tiden, vore inte alls bra...
Tog mig även en tur på Coop Forum innan jag åkte hem igen, inga större fynd där dock...

Nu ska jag spendera kvällen med att fortsätta förtränga gårdagens aprilskämt till hockeymatch med att packa upp allt från Trysil och dammsuga lite, för jävla skitigt här nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback