Friday

Fredag igen, veckorna bara rusar iväg nu tycker jag! Himla skönt att det verkar ha blivit vår på riktigt, äntligen!!! (bara för det så snöar det säkert nån dag =P)

Har inte gjort mycket idag, försov mig i morse så jag missade studiebesök, inte bra men inte mycket att göra åt heller. Igår däremot var Karin här, vi åt kladdkaka, drack te, käkade pizza och snackade en väldig massa! Skönt med tjejkvällar, bara umgås och inte göra så mycket. Inte för att vi ses överdrivet ofta, men jag kommer verkligen sakna henne när hon flyttar till Sthlm! Håller alla tummar för att hon (och micke) får jobb här nere snart, så de kommer tillbaka igen! =)

Imorrn ska jag till Karin på tårta och grillning, ska bli skojigt! Blir nog mycket trevligt folk, och vädret verkar bli kalas, så det kan nog bli en riktigt bra dag och kväll. =) Herregud, strålande sol och +18 grader, det är ju varmare än midsommar nästan!

Älskar våren, och jag hoppas det här vädret håller i sig över Valborg oxå. Finns inget tråkigare än regn på valborg, det sabbar ju allt den dan...i år ska jag ju dessutom jobba lite under dan, så då vill jag och min kamera att det inte regnar! =)

Nä, om man skulle sy lite kanske. Eller försöka övertala sötis att koppla in mitt NES... =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback