Gött!

Det blev en himla skön seger det där! Den satt verkligen där den skulle! Men det blev lite onödigt spännande på slutet tyckte jag, kom på mig själv med att ha väldigt hög puls just innan Goren satte 3-1 i öppen kasse. Puh!
Nu blir det två matcher i Karlstad, och jag är väldigt hoppfull inför dem. De har ju faktiskt inte förlorat hemma sen i december, så nu har de ju verkligen avgörandet i sina egna händer.
Även om det sitter en liten djävul på min ena axel och viskar att nån gång tar alla sviter slut, nån gång skiter det sig, nån gång vinner HV...jag vågar inte hoppas för mycket, och jag tar verkligen inte ut nåt i förskott, men visst börjar det ljusna...

Som sagt, avgörandet i egna händer, och det sägs ju att det är härligast att vinna på hemmaplan, inför hemmapubliken, så nu har de chansen! Och jag kommer till torget på torsdag om nu alla drömmar slår in... =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback