Bedtime

Så var det sovadags igen då. Har inte gjort nåt vettigt på hela kvällen känns det som. Har iofs lagat mat, men annars har jag bara suttit i soffan och degat, och haft dåligt samvete för att jag suger på att skriva essay. Skrev lite på eftermiddagen idag, men sen gav jag upp och skickade iväg skiten. Lyckades knåpa ihop ungefär hälften av vad jag skulle skicka in, och jag har ingen aning om vad jag ska skriva mer. Hoppas verkligen de kan ge mig nån vettig respons på det här, så jag kan komma vidare.

Har varit kanonfint väder idag, men jag har suttit där i min soffa och degat. Snart kommer min rygg paja, det är inte direkt nån ergonomisk sits jag har där...och min skrivbordsstol är inte mycket bättre, även om jag får magmuskler när jag sitter där. =P

Nu är mitt vänneravsnitt snart slut, och då är det sovadags. Vill inte vända mitt dygn fel igen, måste kämpa emot mina instinkter! Även om jag har mina aningar om varför det är så. Jag är som Elvis (sköldpaddan), en australier fast i en svensk kropp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback