Tre timmar kvar

Jaha då sitter jag här igen då, och inget vettigt går att producera mitt lilla huvud. Orkade inte upp till skolan imorse heller, vissa roade sig ju med att komma hem vid 4 halv 5 i morse, så jag var lite trött när klockan ringde. Dessutom var vår kära granne igång igen vid 11, jag blir så jäkla trött på den gubben.

Har iaf tre timmar till deadline, jag måste verkligen få ordning på det här nu. Vet bara inte hur jag ska skriva alltihopa. Har en massa litteratur och skit, men va fasen ska jag göra med den lixom. Jag har egentligen texten rätt klar i huvudet, jag kan bara inte formulera ut den i ord...dessutom skiner solen ute, så jag vill verkligen inte sitta här just nu. Men jag har väl inte så mycket till val...

Kommentarer
Postat av: Ickaa

Vet du hur lika vi är när d gäller att skriva saker till skolan?? Men det finns ju så mkt annat roligt att göra ha ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback