Trött men friskare

Förkylningen börjar ge med sig nu äntligen! Bara en jäklarns rethosta att fajtas med nu, men det funkar rätt bra med piller. Fick sitta och hosta hela förmiddagen dock, för vi hade slut på hostmedicin här hemma. Men efter en tur till apoteket på lunchen så var hostan väck sen!

Har varit himla fint väder idag oxå, precis som igår. Men eftersom jag hade skola från 9-16 så missade jag det mesta av solen. Fick vara nöjd med att komma ut en stund på lunchen iaf, alltid nåt. Imorrn går jag bara fram till lunch, men med min vanliga tur så kommer det garanterat vara molnigt imorrn. =/

Sitter och kollar på Vänner nu, men håller på och somna. Är så tokigt trött, har inte sovit så jättemånga timmar inatt. Tyvärr blev det lite sent med maten idag, annars skulle jag gått och lagt mig nu. Men misstänker att jag piggnar till lagom när jag är färdig för sängen. Men ändå, kan ju göra ett försök. Kan ju alltid kolla klart på Vänner i sängen, det har jag ju gjort de senaste dagarna så varför inte. =)
Börjar 9 imorrn med, och de ska ju stänga av strömmen här i huset mellan 8-12, så jag kommer få knalla i den mörka trappen när jag ska iväg. Vet inte vart jag har nån ficklampa, så jag hoppas jag inte snubblar och ramlar tre våningar ner...

Nä, jag blundar när jag skriver, tror jag ska gå och borsta tänderna nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback