Update

Oj vad jag varit dålig på att uppdatera. Var iofs borta i helgen men ändå. Men iaf, här kommer en uppdatering, och eftersom en bild säger mer än tusen ord så blir det bilder. =)


Jag bakade brownies. De blev ok, men ska nog dubbla smeten nästa gång så de blir mer kletiga.

Åkte till Grebbestad och åt färska räkor.

Vi spelade Göteborgsspelet, och jag låg inte sist när vi slutade. Hade till och med hotell! =)

Vi åt laxfat. Mums!!

Promenerade på Tjurpannan...

Och fick testat min nya jacka och min utmärkta kameraryggsäck. =)

Kommentarer
Postat av: Helene

browniesarna ser jättegoda ut... blev jag baksugen... Har ni både ätit räkor o laxfat? Fattiga studenter? Eller har ni rånat en bank? Kram

Postat av: Helene

O jag åt färska smögenräkor i torsdags, dom va goda!!!! =)

2009-02-10 @ 19:11:57
URL: http://hhelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback