Adventure Icebreaker

Blev lite omkastning i min plan i förmiddags, det blev Chalmers, idiottur för att köpa thaimat sen till Hemköp och hämta paket och handla mat. Men vilket paket sen!! Jag fick träningsvärk och kramp i armen av att bära hem det! Som tur var så är väskan som var i paketet inte riktigt så stort, utan snarare helt perfekt! Får gott och väl plats med mina kameraprylar, även de som bara är på planeringsstadiet just nu, och min dator! Kommer bli en perfekt åka tåg-väska när jag ska hemåt och så!

Oj, mycket utropstecken blev det, men jag är urnöjd med väskan redan, och har inte ens packat i den än. =P Fick med en värmekudde oxå som jag var tvungen att testa, och den funkade alldeles utmärkt! M.a.o den blev varm, och gick tillbaka som den skulle. =)

Har nu även planterat om en av mina orkidéer och vattnat de andra fyra, så nu hoppas jag de är nöjda igen. Nu sitter jag här i soffan och dricker te och kollar på Vänner. Surprise! =P

Funderar lite på om jag ska åka med upp till Rossö imorrn. Beror på hur det går med miljöplugget imorrn. Gick ju hyfsat idag iaf, vi kom en liten bit på väg men vi bestämde oss för att köra en mjukstart så vi ska ses imorrn igen. Så vi får se hur det går, om vi blir klara eller inte. Blir vi klara åker jag nog med, annars stannar jag hemma. Är ju rätt skönt att sova i sin egen säng igen, och jag har ju inte direkt haft mycket tid för mig själv på sista tiden. Men vi får se, behöver kolla efter skidkläder på Sportshopen så det vore ju kanske bra att åka dit.

Jaja, vi får se, behöver inte bestämma mig förrän imorrn vid halv 5 så jag har lite tid att tänka. =) Nu ska jag återgå till mitt te innan det blir kallt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback