Halvtid

Har haft lunch nu i snart en och en halv timme, har käkat och kollat på lite serier. Ett avsnitt Ally McBeal och ett avsnitt Vänner har det blivit. Vad jag mest av allt känner för att göra just nu är att gå och lägga mig och sova, men det får jag inte, istället ska jag sitta på föreläsning i 4 timmar till. Wihu!!! Tur att vår lärare är rätt rolig, annars skulle det absolut inte gå. Det är bara så jäkla jobbigt att sitta och lyssna så länge, speciellt eftersom det är på engelska nu så man måste vara skärpt hela tiden för att inte missa nåt.
Kommer ha svårt att hålla mig vaken ikväll, men jag måste för vi ska tvätta. Men sova tidigt ska det bli, börjar ju 8 imorrn igen. Huu jag vill ha jullov igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback