Lördag

Sov lite väl länge idag för att det skulle kännas bra, men inte mycket att göra när man är trött. Drömde dessutom ganska märkliga saker på morgonkvisten (eller lunch kanske vanliga människor kallar det).
Menmen, kom upp så småningom i alla fall, bara för att lägga mig i soffan och kolla på skidskytte. =) Det var kul, en svensk som vann ju.
Sen har vi, tro det eller ej, börjat ta tag i jordbävningsrapporten. Den vi (jag) skrev i maj, som vi redovisade i augusti och som bara skulle kompletteras lite för godkänt sen. Vi är så smidiga...inte förrän vi (jag) har kniven på strupen tar vi tag i nåt. Nu är det ju CSN som inte tycker jag varit nog duktig under året, så de vill inte ge mig studiemedel riktigt än. Men snart så, hoppas jag iaf. Tog ju miljöomtentan oxå, så det går riktigt framåt just nu. =)

Nu ska vi äta efterrätt, jag har bakat blåbärspaj. Har varit sugen på det i flera veckor och nu äntligen hade vi allt hemma till det. Gjorde god mat förut oxå, kycklinggryta med svamp. Smakade kanoners! =)

En av mina favoritfilmer på tv nu oxå, "Eternal sunshine of the spotless mind", tycker den är underbar. Dessutom går den på svt, så man slipper jäkla-skit-reklamen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback