No sleep

Blir visst inte så mycket uppdaterat här nuförtiden. Men vad ska jag skriva egentligen, jag gör ju ingenting...som rubriken avslöjar har jag dessutom inte sovit särskilt mycket de senaste två nätterna. Har helt enkelt inte varit trött. Gav upp vid halv 7 igår morse, gjorde mig i ordning och gick till skolan istället, på tidiga lektionen istället för sena. Sov typ 3 timmar när jag kom hem och hade sen Karin och Maria här på te och pannkakor. Kände mig lite trött så kom i säng vid 2 inatt, somnade till men vaknade vid 3 igen eftersom jag hade massa slem i halsen. Har ju gått och blivit sjuk på sistonde och det var tydligen den här natten det skulle bli jävligt. Så där låg jag och hostade, började bli täppt i näsan och dessutom pigg. Och sen dess har jag inte kunnat somna om, gav upp försöken vid halv 7 imorse igen och har sedan dess legat i soffan och slösurfat.
Och det mest märkliga är nog att jag fortfarande inte känner mig trött. Tung i huvudet visserligen, men det kan lika gärna vara för att min näsa är totalt igenkörd och jag har världens tryck i bihålorna. Fattar nada, jag som alltid sover som en gris, och kan alltid sova ungefär hur mycket som helst. Nånting är skumt.
Återstår att se hur länge jag orkar vara vaken idag, tanken är att jag ska plugga och sedan åka till Karin ikväll, men det vete tusan om jag orkar just nu. Vill bara vara hemma och vänta på att bli trött typ. Nån gång måste det ju ske, jag måste ju sova!

För övrigt är det ju änna tid för lunch nu. Har iofs inte ätit frukost eftersom jag inte ville börja slammra och väsnas vid 7, eftersom min sambo sover som en liten griskulting. Sen rusade visst tiden iväg eftersom jag fastnade i lite bloggar och sånt, och helt plötsligt är det mitt på dagen. Märkte inte att klockan gick eftersom det inte blivit riktigt ljust här än, det är grått och tråkigt, nästan ända ner till marken. Känner att jag är hungrig nu, så det kanske vpore en god idé att leta lite i kylen och se vad som finns. Smoothie kanske? Om inte annat så lär ju törnrosa vakna då, så får jag lite sällskap och han kan tycka lite synd om mig... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback