Packning

Har försökt packa ihop alla mina saker nu, eftersom vi ska åka tillbaka till Götet ikväll. Det är en hel del saker, trots att jag inte fått eller köpt särskilt mycket grejor när jag varit här. Dessutom åkte jag ju bil upp så då blir det ju att man plockar med lite extraprylar när man ändå har plats. Jobbigt nu på tåget bara. Men förhoppningsvis går det bra, har två väskor och en ryggsäck så det blir fulla händer när vi ska byta och ha oss, men vi får skjuts till bussen och blir hämtade på stationen i Gbg sen.

Har varit kanonfint väder idag, vi var och åt lunch med mamma förut, då var det -5 grader och solsken, helt perfekt vinterväder. Tyvärr glömde jag kameran, men jag får överleva.

Såg dessutom att Ugly Betty börjar imorrn i USA, woho!!!

Det enda dåliga är att jag inte fått nåt tentaresultat än. Juridiktentan borde komma idag, men antar att det bara kommer anslag i skolan och inget i ladok än. Dumt, jag vill veta nu och inte vänta tills imorrn. =(

Nä, packa det sista kanske då...

Kommentarer
Postat av: Ickaa

Japp det är den 8gb :) Typ ett år sen, men den jävla telefonen är ju störd.. Den stängder ju av sig hela tiden..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback