Torka

Så blev det lite bloggtorka igen då. Ibland har jag bara inte lust eller ork eller inspiration att skriva, och jag vill inte ha det som ett tvång att blogga, då gör jag det bara inte. Bättre att göra det när man har lust, för är det inte roligt blir det inte så bra... =)

Vad har jag gjort i veckan då? I måndags var jag på utbildning inför helgen, ska vara funktionär på Göteborg City Race. Fick rundvandring på området, info om vad vi ska göra, säkerhetsinfo osv. Fick ut våra kläder dessutom, snygga var dom, men stora som tält i mitt fall. Hoppas det löset sig så jag får nya, mindre imorrn, annars kan jag lika gärna flytta in i min jacka på en gång! =P

I tisdags tog jag det lugnt, och var sen och tränade på kvällen. Release på BodyBalance 45 stod på programmet och jag gillade det! Jättebra musik, några lite krångliga rörelser, men så är det ju alltid första gången. Det enda som är tråkigt är att jag nog inte kommer göra det passet så många gånger, eftersom jag åker härifrån på måndag. Men vi får se om jag kommer iväg i kväll kanske...

Igår fick jag knappt tummen ur till nånting. Kollade på en massa Tre Kronor, ( har jag iofs gjort de andra dagarna med) och sen diskade jag på kvällen innan jag gjorde middag. Det var ungefär vad jag tog mig för igår. Illa, jag vet, men det är så ibland.

Idag skulle jag varit hos Sara på middag, men hon hade dubbelbokat sig så det blir på söndag istället. Istället tänkte jag ev åka och träna ikväll, vi får se det är ju rätt sent och jag ska upp 05.15 imorrn så jag vet inte. I övrigt är det diska och städa som står på planen, och att jaga mina solglasögon. Glömde dom på studiegången i lördags och det verkar som om jag kan behöva dem i helgen, ser ut att bli ganska bra väder nämligen.

Kanske dags att sätta igång nu, dessutom är jag hungrig så jag borde äta lunch oxå...


Kommentarer
Postat av: Ickaa

Tre Kronor? Var hur och varför har du hittat det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback