I Trysil!

Nu är vi framme i Trysil, eller ja för ett tag sen. Upptäckte till vår glädje att det visst fanns en internetkabel i stugan, så det var bara att plugga in och köra! Very very nice! =)

Här är iaf en jäkla massa snö, 1,53 meter sägs det. Stugan är mysig och det verkar vara helt ok standard och finnas alla prylar man kan tänkas behöva.

Har kört hela vägen, så jag är aningens trött nu, speciellt eftersom jag inte sov så jättemånga timmar inatt heller. Blev lite sent igår när jag packade och grejade. Kunde iofs sovit typ en timme till eller två, eftersom vissa inte hade packat när klockan var 8 och det var åkdags...menmen vi kom iväg iaf, och det gick bra att köra. Inte tokmycket trafik, bara lite bitvis, och helt okej väglag, så det var inga större problem.

Bara Malin och Mattias kommer så ska vi försöka fixa nåt ätbart, sen ska jag gå och lägga mig!! Hoppas vakna till en solig dag imorrn, för då ska det åkas bräda! Weeeeee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback