Ledig!!!

Nu är jag ledig. Helt ledig. Inga pluggmåsten, inga tider att passa. Ska bli så himla skönt efter den här, något korta men ändå jäkligt slitiga.

 Jag var vaken 36 timmar igår, sov 12 timmar inatt och vaknade fortfarande lika trött. Iväg till skolan, gå igenom presentationen, tillbaka ut till Frölunda och till UM. Efter UM knallade jag förbi lidl och tänkte passa på att hämta hockeybiljetter. Efter en massa krångel fick jag ut dom och tänkte jag skulle ta en sväng på lidl. Bad idea, very bad idea. Tog en tur på kanske 5 min, kommer till kassan, och upptäcker att min plånbok är borta. Och kuvertet med hockeybiljetter som låg ihop med plånboken. Förbannade jävla skit!
Så jag har tillbringat eftermiddagen med att göra polisanmälan och spärra en hel massa kort, när jag hade tänkt förbereda min presentation jag hade senare. Blir så jävla förbannad! Man är ju helt jäkla lost utan plånbok! Inget Visakort, inget körkort, ingenting! Jag måste gå till banken imorrn och ta ut pengar! Så gjorde man ju typ på stenåldern!

Var inte direkt laddad för presentationen sen, blev stressigt dit och kände mig inte riktigt förberedd. Men det slutade väl, trots eller kanske tack vare, att vi misstog hur lång vår presentation skulle vara. Det gjorde att jag slapp prata en massa om mina konstiga kalkyler, så jag är nöjd. Vi fick bra kritik och beröm från våra lärare oxå, så det kändes riktigt bra.

Så egentligen var det en bra dag, om jag inte hade gått in på Lidl. Jag som aldrig handlar på Lidl. Vad fasen skulle jag dit och göra idag??
Jaja, nu får jag hoppas den som snodde min plånbok insåg snart att det inte fanns nåt av värde i den och slängde den i nån buske nånstans. Och att nån ärlig, snäll person hittar den och lämnar in den till polisen. Jag klarar mig utan visakort och sånt, men jag har ju lite annat där i som jag gärna vill ha!

Nä, nu ska jag lägga den här dagen bakom mig och sova. Ska bli skönt att slippa ställa klockan imorrn och bara sova ut. Det behövs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback