Life is good!

Idag hade jag verkligen ödet på min sida. Ibland har man väl ändå bra jäkla tur!?! De ringde från Lidl vid lunch och meddelade att en kund hittat min plånbok i en frys där. Skyndade dit och inser att plånboken är orörd, alla pengar och alla kort är kvar. Helt galet! Dock hade de inte hittat mina biljetter, men jag tog en tur och jodå, bland fiskpinnarna hittade jag mitt ticnetkuvert. Snacka om att dagen är räddad! Så jäkla glad blev jag! Visst, visakortet och några andra kort är spärrade, så de får jag klara mig utan ett par dar, men jag slipper skaffa nytt körkort, för att inte tala om de miljoner andra plastkort jag har. En stor börda lyftes från mina axlar!

Fick ta en tur till banken i alla fall, och hämta ut lite kontanter så jag har nåt att leva av i veckan. Tog en tur på torget oxå och gjorde lite ärenden. Köpte förmodligen årets sista semlor oxå, det var sista veckan nu de sålde det stod det. Så det blir väl en liten fika innan vi drar iväg sen.

Håller på och diskar och packar nu, vi åker ju till Grebbestad redan ikväll. Synd bara att de ska sända färjestad på 9an ikväll, den har vi ju inte i stugan. Menmen, jag får ju se dem live på onsdag! Ska inte glömma att packa ner min tröja föresten, bäst jag gör det på en gång!

Som sagt, Grebbestad över helgen, och sen vidare till Kga ett par dar. Får passa på när jag är ledig nu. Ska bli så skönt att kunna koppla av från skolan, det behövs efter den här läsperioden! Och nu slipper jag ju bekymret med plånboken, så nu kan jag bara slappa!

Bäst jag packar vidare nu, sötis slutar skolan nu och ska hämta bilen på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback