Seg dag

Idag har varit en riktigt seg dag, har inte alls varit i form. Har mest bara haft ont känns det som, i fötter och ben och allt möjligt. Tog mig efter mycket om och men ner till turistcentret och där stannade jag sen...jag och Malin grillade korv och tog det lugnt nästan hela eftermiddagen. Tog bara några åk på slutet innan vi testade att ta bussen hem. =)

Ikväll har vi inte heller gjort mycket, har kollat lite vänner, vissa har kollat på hockey, andra har smiskat apor. Råkade slå på Sunes sommar här på slutet oxå, så den kollade jag och Malin på iaf.

Imorrn är tanken att vi ska åka till Sälen, eller Lindvallen närmare bestämt, och testa att åka där. Inte för att vi tröttnat på Trysil, men våra liftkort gäller en dag i Sälen så man kan ju lika gärna passa på. Dessutom ska det jagas byxor igen, här är ju allt svindyrt så det gäller att ge sig över gränsen för sånt.

Och nej, jag ska inte köra den här gången... =P God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback