Sol-rekord?

Idag skiner solen från klarblå himmel för tredje dagen i rad och jag är alldeles chockad. Jag vet inte när vi hade sol så många dagar i rad senast, i augusti kanske? Hur som helst är det helt underbart, det känns verkligen som om våren är här för att stanna! Säkerligen kommer det nån spontan snöstorm om det par dar eller veckor, men jag tror våren kan besegra den. =)

Jag och min bästis, kameran alltså, ska snart åka på utflykt i det vackra vädret. Tanken är att jag ska ta mig upp till Munkebäck, vi får väl se om jag kommer så långt. Blir säkert nåt stopp på vägen, jag vet precis vart jag vill fota krokusar just nu. =)

Hade tänkt hinna baka pizzabullar idag oxå, vi får se hur det går med det. Ska iväg och träna ikväll oxå, inte förrän 19.15 men ändå. Missar början på hockeyn men det är ändå inte Färjestad på min TV så jag klarar mig nog. På lördag däremot kommer jag inte lämna soffan många stunder. =D

Nej, duscha tror jag är nödvändigt, även fast jag ska träna sen...sen ut i solen!!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback