Bananshake

Idag lyckades jag ta mig ut sängen aningens tidigare igår, men jag har inte gjort så mycket vettigt ändå. Käkat frukost, läst tidningen, kollat på Desperate Housewives och sått lite blomfrön är ungefär vad jag hunnit med än så länge. Hade tänkt ta mig en cykeltur eller nåt sånt idag, men nu är det så tråkigt väder så jag har ingen lust. Vill ju inte hamna i en regnskur när jag är långt hemifrån. Nä, får se om jag kanske ger mig iväg och tränar sen istället.

Har i alla fall grävt fram blendern ur skåpet och gjort världens godaste bananshake, antar att det heter shake när det är mjölk och glass. Är så himla nöjd att vi skaffade en matberedare med blender till, det är verkligen gott att kunna göra smoothies och milkshakes och sånt. Nästa steg är att göra Strawberry Daquiri, det är ju så sagolikt gott!

Nä, what to do? Lite mer DH kanske? =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Emelie!



Tack för att du är med och tävlar om mina teer och lycka till!

Kram,

Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback