Frukost

Jag har mitt dygn ganska felvänt just nu, så i min värld är det dags att äta frukost nu. Har iofs varit uppe iaf en timme, men ändå. Nu är det ju så att jag inte är nån frukostmänniska direkt, jag hatar att äta när jag nyss har vaknat, och det finns sällan nåt hemma som jag är sugen på. Ofta är jag inte sugen på något alls.

Men nu har jag kommit på en sak som jag vill ha, men givetvis saknar vi en eller två grejor för att det ska funka, och jag har inte lust att gå och handla när jag är hungrig. Antar att det är fler än jag som handlar en massa strunt när man är hungrig, bara för att man är så himla sugen just då...

Tror dock inte jag har mycket att välja på, det är bara att masa sig iväg. Behöver äta ordentligt idag, ska iväg och träna sen nämligen. Men jag borde skriva en lista, och hålla mig till den, annars vet man aldrig vad jag kommer hem med... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback