Pust och suck

Idag har inte varit nån toppendag direkt. Inte för att nåt gått helt fel, men ändå, det har bara inte känts bra. Var trött imorse så jag kom inte upp i ordentlig tid, så jag kom inte iväg till stan i god tid. Men kom dit iaf, fick känna lite på objektivet jag ska köpa, och sånt är ju alltid kul. Var förbi biblioteket och lämnade och lånade om lite böcker, alltid bra att göra i tid så man slipper avgift.
Åkte hem sen, var förbi torget och hämtade ut min fina väska, innan jag gick till Maria och lämnade hennes spårvagnskort. Blev där en stund och pratade lite, innan jag tog en ny tur på torget. Lyckades hitta skor till bröllopet, eller jag tror iaf jag ska ha dom. Ska testa klänningen nu ikväll så får vi se.

Stressade hem sen bara för att vända och åka och träna. Det gick inte alls bra idag, kändes inte alls som om jag gjort det programmet i två månader. Usch. Men det är väl så en del dagar antar jag.

När jag tänker efter nu så har det nog varit en ganska bra dag ändå. Men ibland hänger man upp sig på småsaker. Ska gå och duscha nu och sen prova min fina klänning så känns det nog bättre sen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback