Pysselkväll

Det blev inget vin på balkongen ikväll, men väl en kall cider till maten. Visserligen ensam, men ändå. =) Har inte gjort många knop i kväll, suttit på balkongen och läst (35-37 grader varmt), mött upp Sara med hennes packning, läst lite till, ätit middag på balkongen, slöat i soffan, duschat, kollat på Sjukan och Hitch, med avbrott för Berg flyttar in, sen slutet på Hitch. Plockat lite med tvätten, röjt i handduksskåpet och lakanskåpet, vikt och hängt upp kläder som låg i en stor hög på sovrumsgolvet...ungefär så.

Nu tror jag att jag ska gå och sova, eller i alla fall lägga mig och läsa en stund. Ska bara plocka fram täcke och kudde till nattgästen först. Får se när hon dyker upp, den lilla partypinglan! =)

Imorrn är planen sol och grill och trevligheter på Studiegången. Har inte bestämt mig för om cykel är the way to go, eller om jag ska vara lat och ta bussen. Det är ju ändå 12,5 km enkel väg, så det kanske är försvarbart att inte ta cykeln. Lär ju vara mörkt när jag ska hem oxå. Jaja vi får se. Sängen lockar mer än datorn just nu, så sängen får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback