Schematrubbel

Mitt sommarschema damp ner i brevlådan idag, och det var helt okej läsning. Jag jobbar lite mer timmar än förra året tror jag, har inte alls lika många lediga dagar. Och det är ju visserligen bra, för jag är ju där för att jobba och tjäna pengar.

Men jag är lite bekymrad, jag har bett om fyra dagar ledigt den här sommaren, nämligen 30/7-2/8, eftersom jag råkar ha ett bröllop att gå på då. Men inte ser det särskilt ledigt ut på mitt schema! Så nu ska jag ringa upp och se om han fått hjärnsläpp eller vad som pågår, att jag fick vara ledig då var ju en förutsättning för att jag skulle jobba där i sommar och jag påminnde honom för två-tre veckor sen när jag skickade upp mina anställningspapper.

Nej, det här måste redas ut! Basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback