Sommarlov!!!

Äntligen, äntligen är det sommarlov!!! Idag är en riktigt bra dag, förutom att jag är trött. Jag har skrivit sista tentan för året, fixat mors dags-present till mamma, shoppat en bra bikini, solen skiner och imorrn är det grillfest! Det enda som kunde bli bättre är om diskberget vore mindre, samt om alla prylar som ligger utspridda i lägenheten plockade undan sig själva.

Men det tror jag inte de gör, så snart ska jag ta och diska en omgång och sen plocka undan lite medans disken torkar. Vi får nattgäst här sedan, Sara kommer ner från Tjärnö och behövde nånstans att sova i natt. Får se vad vi hittar på, jag kommer nog vara rätt trött ikväll så förmodligen inte så mycket. Kanske höra om Mia vill komma hit och dela en flaska vin med oss. Vi får se...=)

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan några minuter, med gott samvete, innan jag tar tag i röran här... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback