Förkyld...

Typiskt, nu är jag tokförkyld igen...vaknade i morse och kunde knappt andas...inte alls kul...menmen får åka till grebbestad och vila upp mig och bli frisk, Vi blir hämtade imorrn av mamma och sen blir vi borta nån vecka eller så...åker med Eva och Macke hem nästa vecka. bra att slippa betala tåg och så, ekonomin är lite sådär nu...

Vi är ju roliga oxå...var ju här hos hans föräldrar igår och skulle hämta fjärrisen till videon, men gissa vad vi inte hade med oss hem...typiskt...men det hindrade inte mig från att bli lite nostalgisk i morse, eller ja efter lunch när jag gått upp, jag har kollat på
Young Americans och börjat kolla på sista Ally...helt underbart ju!! Ska börja jaga young americans på dvd igen. vill verkligen se den serien igen...

jaja...måste hem och packa...och kolla klart på ally.. =) jocke håller på och fixar hyllor till klädkammaren oxå, så vi får som vi hade förut, det blir kanon, gott att ha lite mer förvaring. det behövs...

ska se om jag får ordning på mms-funktionen här, annars blir det inget uppdaterat på en vecka här, minst...men det märks...ska ha påsklov nu, bara slöa och ha det gott...underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback