Haha...

...så fort jag stack ut näsan igår så kom det moln...och började blåsa...typiskt. men det höll sig rätt varmt hela dan, de var ju skönt det i alla fall.
Fick målat demesta på vår vagn, ska måla idag igen måste ju täcka ordentligt. Jag hoppas det är folk där nu och målar vår bil. Jag ska dra mig iväg så fort jag kan, men av nån underlig anledning så är jag aningens trött idag. tung i huvudet kan man oxå kalla det.

Skulle ju bara ta en cider i öltältet med dom från klassen, men så ringde staffan...och det vet vi ju hur det kan gå. och precis så gick det. Vin, kebabrulle, spontangyckel (sämsta på länge, hahaha), öltältet och sen gasquen. Tror jag slutatde på 5 cider. och så min varm och kall. men inte hela för den ramlade i min väska och rann ut. så nu luktar mina rockar äppelkaka...

Men men...sitter och funderar på frukost, men jag tror det lutar åt gibraltarfrukost. Nåt riktigt fett med kött och beasås på. Mumma!! Ska se om sötis ska med upp nu bara. Måste duscha oxå tror jag, vet inte om jag hinner hem innan sittningen ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback