Jag lever...

Sådär nu är man tillbaka i verkligheten. dock fortfarande utestängd från internet, men nu har jag iaf fått ett datum från sega ap-TDC...så 24e senast får vi tillbaka bredbandet hemma.

har haft påsklov i två veckor typ, en spenderades i grebbestad, den andra här i gbg med pluggande, har ju omtentan idag. Det måste vara det dummaste påhittet på Chalmers, tenta på lördagar. och dessutom lördag eftermiddag. och idag skiner solen så man nästan storknar...blöööö...men jag tror iaf det känns lite bättre inför den här tenta, mot hur det kändes i julas...jaja vi får se...

ska käka räkor med maria ikväll, blir nog trevligt...har ju med smarrig aiolo från grebbestad. mums"!!

jaja ska panikplugga lite nu...urk...jag är nervös... =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback