Sol och värme!

Weee våren är tillbaka! Helt underbart väder idag ju, i alla fall nu. Var rätt mulet i morse men nu skiner solen. Tror bestämt jag ska ta mig en tur på mina inlines nu, jag ska ju ändå duscha innan jag åker till byggplatsen. Får se när min VC hör av sig bara, hon var ju inte där i morse när jag skulle betala mina program...

Kollar lite på vänner nu...käkat lite frukost och så. hmm lite sent kanske men ändå. hann inte riktigt det innan vi åkte till skolan förut. men vi kom iväg i alla fall, bra det. fick gjort det vi skulle tror jag, ska bara skriva en analys oxå så är de klart sen. skönt att ha nåt avklarat...

Nää...inlines kanske...i soooolen!!! kanske får lite bränna. jag åker ju inte så fort så det lär inte bli kallt av fartvinden... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback