Bildfrossa

Jag fortsätter med tentaflyktandet och håller därför på att lägga upp bilder från sommaren på min bilddagbok.

Har vart en trevlig helg, i fredags hamnade jag i Hilbert, där ett glatt gäng bestående av bla. staffan, smaug, gustav, t-blå och några till, roade sig med att dricka öl och spela konstiga spel. Det var skoj att träffa folk igen, det var ju ett tag sen sist om man säger så. Och min partner in crime, staffan, har flyttat från norge nu och hit, det är riktigt bra! =P

I går skulle vi ju egentligen bada då, men det var inte så jättekul väder och dessutom var vissa personer inte så pigga så det blev middag hos maria istället, vilket inte alls var någon dum idé. Henne har jag ju inte heller sett på hela sommaren. Satt där och snackade till halv 2 inatt. trevligt trevligt...

Idag har jag inte fått gjort så mycket som jag borde fått. borde både ha packat upp och packat igen. Men så blev det inte. kanske skulle göra det nu. kan vara en idé. Men jag tror det blir lite mer bilder först. och lite käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback