Hemma med tuppen

Ungefär så kan man väl uttrycka det eller nåt. Kom just innanför dörren och strax efter kom tidningen. Jag var ganska jätteensam på spårvagnen hem om jag säger så, var väl andra 1an från vagnhallarna som gick ut mot tynnered som jag lyckades åka med.
Har med andra ord haft en helt underbart rolig kväll hemma hos Karin och Micke, jättegod mat, ugnstekt lax på saltbädd med potatis och romsås och pöunsch till efterrätt. Man fick kaffe oxå men det dricker ju inte jag. =P Så härlitg att sitta och tjöta med folk nu efter sommaren och lixom köra lite "catch-up" och sådär. Dricka punsch, vin, cider och hallonsaft! haha vad jag kommer må om ett par itmmmar när jag vaknar...urk...=S menmen det får man ta tycke rjag. ska ju till staffan imorrn kväll men då blir det lite lugnare skulle jag tro. kan ju inte ta ut mig totalt så här första daganra tillbaka i stan.

Ska nog ta och röra mig mot sängen nu, känner att jag inte riktigt behärskar tangentboredrt nu. Får se när pojken kommer hem, hans tips var om en och en halv timme. det lär märkas och då lär jag sova. natters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback