Sista kvällen...

Imorgon. Då är det slut på jobbandet för den här sommaren, och lite semester väntar ju förhoppningsvis i grebbestad. Just nu håller jag på och städar och förbereder packningen lite. Eller precis nu sitter jag ju här, men det är för att golven håller på och torkar. Inte göra tassavtryck! =) Ligger aningen efter min tidsplan, enligt den skulle jag sova vid det här laget. men saker och ting kan ta lite väl lång tid ibland, som att åka till prix och lösa ut biljetter. Bara för att dom hade snygga krukor. Jaja. Sen var jag ju på storis oxå och hämtade blommorna jag ställt undan. ville ju inte ta dom på cykel förut, bättre med bil. och så till siw och lars, sen hämta syrran och köpa mat. käka och sen åka tillbaka med bilen. Och så skulle jag bara prata lite snabbt med min sötis, det blev en timme och en kvart. fiffigt elin! nä!

Jaja. Idag har ändå varit en bra dag. En mycket bra dag till och med! =P Började med att kent-biljetter släpptes kl.9. 9.02 var det slutsålt i Göteborg. Då hade jag fått! =D =D =D Sittplats visserligen, men ändå, det är i alla fall i rätt stad. Så nu har jag två biljetter till Lund den 6/12 till salu. utgångspris 500:- styck.

Sen kom dom ju med min mp3spelare till jobbet oxå, tjejen på ups hade skrivit lite galet, tranbergsvägen, men dom hittade ju rätt ändå. Den är så söt min nya leksak. =P Och så liten, jag kommer inte hitta den i väskan kan jag ju säga direkt!

Jag måste duscha oxå innan jag går och lägger mig. ska nog göra det nu direkt, så kan jag packa lite medans håret torkar och så. plan B var att vara i säng kl 12. Ska ju ändå upp 6 imorrn. men vi får väl se hur det går med det...

Jag kanske borde sätta fart. Vet inte när jag kommer åt internet härnäst, lär inte hinna imorrn efter jobbet, då står ju pappa här och stampar. Har inte fått ordning på mobilbloggandet heller, det är störande! jaja det lär väl märkas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback