Fingerhäfta?

Vad kallar men det när man inte får ur sig ett enda ord, när man ska skriva? Tunghäfta låter fel...
Har lite idétorka just nu, men det blir väl så ibland.

Tror jag börjar få lite rätsida på min dygnsrytm, det känns jättebra! Är på väg i säng nu, är jättetrött. Gick upp halv 9 imorse, kunde inte sova mer då. Så jag fick lite gjort innan lunch, för första gången på länge.
Har börjat med juridikplugget, varit på torget, vart med Maria och kollat hennes lgh...så en ganska aktiv dag idag oxå.

Imorrn flyr vi fältet och åker till Grebbestad. Ska bli så skönt att komma bort till lugnet och tystnaden, även om det bara blir över helgen. Det gör så mycket att bara vakna någon annanstans, och känna sig lite onåbar och isolerad. Jag tycker i alla fall det är härligt. Har ju inte varit där sen i somras nu...

Tänk bara om det kunde komma lite snö oxå. Jag begär inte mycket, bara en centimeter skulle vara underbart! Bara så man får lite känsla av att det är julafton om mindre än två veckor...
Det är i alla fall lite kyligt nu, eller ja 4 grader, men relativt sett så är det kyligt. (inte -19 och en meter snö som vissa andra har, men ändå...)

Nej...sängen blir det...sova är skönt, speciellt när man vaknar och inte är sjukt trött. Jag börjar ana strålar av ljus som tränger in i mitt liv...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback