Skolan börjat

Jahopp idag drog terminen igång då. Började med Husbyggnadsteknik, vilket idag innebar första lektionen i CAD. Det var rätt skoj, nåt lite mer konkret att jobba med. Kul att börja göra lite ritningar och sånt. =)
Ananrs var väl dagen inte så häftig...trött som en gök, sov på tok för dåligt inatt. Och snart ska man upp igen, börjar 10.30 imorrn. Det blir tidigare och tidigare, sen är det 8.30 som gäller resten av veckan. Bara för att man råkar heta Andersson... =/

Blev en tur på stan efter skolan, fixat födelsedagspresent till syrran och till sötis oxå. Typiskt effektivt. Fick tag i en ny mössa oxå, en som täcker öronen.. =) Och ett par nya springskor, det behövs oxå, kan ju inte hålla på och ha ont i fötterna så fort jag rört på mig...

Lagat god mat idag oxå, hittade recept på baksidan Bearneisesåspaketet, kyckling med champinjoner och ananas. Riktigt smarrigt. Och så lyckades vi bjuda bort oss imorrn, det är ju alltid bra. =P
Kollade på film oxå, "The departed". den var bra, men lite underlig på slutet. Man trodde man fattade men jag vet inte. Kanske jag hängde med jag är inte riktigt säker...

Jaja...sova...det behövs! natters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback