SoK

Sitter och försöker få ordning på min engelska redovisning i språk och kommunikation. det går sådär...egentligen är det inget fel på innehållet, jag behöver bara formulera om lite så att det blir med mina egna ord istället för kopierat rakt av från texten. Ganska intressant text, den handlar om att det egentligen är forskare och vetenskapsmän som är de som utvecklar massförstörelsevapen och sånt, inte bara bush&co.


 
 Föresten så bor jag / vi nog i en av stans mer datortäta lägenheter. Två stycken på 28 kvm. Jag tycker iaf det är intressant. Men vi jobbar ju så pass mycket med datorerna i skolan och så, så det är bara bra om vi kan göra saker samtidigt och inte behöver vänta på att den andra ska göra klart sitt. Jag är ju inte världens mest effektiva människa heller när det gäller att få saker gjorda snabt... =P Nu skriver jag ju t.ex. här istället för på min redovisning. men det här är lite roligare.



Lyssnar på kent nu...var ett tag sen... Du och jag, döden, och B-sidor är det som snurrar nu.  så skön musik, jag väntar med spänning på nya skivan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback