Söndag

Sov länge idag. Blev iofs väckt när pojken gick upp men jag låg kvar och somnade om. Det var skönt. Blev rätt sent i säng igår, trots att vi var hemma rätt tidigt. Var en trevlig kväll igår, kul att träffa lite folk sådär. Inte för att jag kände nån där direkt men ändå. Ibland får man göra sånt med.

Vad har jag gjort idag då? Tja, jag gick som sagt upp rätt sent, kollade nätet lite, sen tog jag en promenad runt ruddalen. Skönt ute faktiskt. Köpte mat på vägen hemåt och sen har jag käkat och kollat på Ally McBeal. Nu tänkte jag duscha och sen blir det nog lite mer Ally. Ska iväg på middag sen vid 18 tror jag. Blir en promenad till då. Skönt.

Tyvärr är ju snön borta, men det är lite kyligt ändå, just nu är det knappt en halv grad varmt. Ingen sol idag heller, synd det...man behöver ju solljus...

jaja duschen lockar nu...min granne hamrar...jag hatar min granne. säkert den som borrar oxå. Jag tål inte borrljud längre, jag får nästan panik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback