Emelie vs. Vädret 3-0

  • Det slutade regna precis när jag skulle åka från jobbet
  • Jag behövde inte stanna vid trafikljuset när jag skulle över E18
  • Det började ösregna precis när jag gick in med cykeln. 

Det kallar jag timeing...hade ju inte ens jacka med mig till jobbet idag, så trodde jag skulle bli sjöblöt på vägen hem, men icke då, jag klarade mig precis. Och nu skiner solen igen, så kanske kanske jag klarar mig från åskan i natt. Vi får väl se, det blir väl hämnden för att jag klarade mig hem annars...=P

Ledig imorrn, men ska iväg med mormor och morfar ett tag och hämta nån jätteblomma i mullhyttan och sådär...sen ska jag tvätta och städa trappen på kvällen, så får lite att pyssla med. Men lär lägga mig i tid, jag börjar ju 6 på torsdag morgon. Fy...undrar hur det ska gå till? Gå upp klockan 5...i våras var det den tiden vi brukade komma i säng...

Ska duscha nu iaf, luktar sunk känner jag. det var så äckligt varmt inne på jobbet idag och regnet funkade inte som avkylare det var ju lika varmt ändå. nu har det väl sjunkit under 20 grader tror jag men jag försöker vädra ur här lite så det inte ska bli så varmt inatt...ska försöka att inte läsa så sent i natt heller, det är inte alltför smart att börja läsa en bra bok klockan halv 1 på natten när man ska upp 7...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback