Gubb gubb gubb...

Jag är trött. Det måste vara den vanligaste förekommande meningen på min blogg...jag är alltid trött, men idag är det mer än vanligt. Gick upp 5 i morse, och satt och åt frukost i min dvala, och funderade på vad det var som lät konstigt. kollar ut genom fönstret och inser att himlen har öppnat sig. Precis vad man behöver när klockan är 5.30 och enda sättet att ta sig till jobbet är på cykel. tur att jag har regnkläder, men det var inte roligt alls...segt som gele att jobba idag oxå, speciellt när jag insåg att jag slutade en halvtimme senare än jag trott. min chef kan inte skriva...
Somnade som en gris när jag kom hem. läste tidningen på balkongen i solen men efter en timme gav jag upp, var så sanslöst trött...
en del av tröttheten kanske kan förklaras av att jag läste ut min bok inatt, senaste Turstenboken. Den var rätt bra, tänkte det kunde komma en till snart... =P

Såg att Lisa Marklund kommer med en ny i augusti, det var ju inte längesen den senaste kom. bra sånt tycker jag när man inte behöver vänta så länge på fortsättningen...=)

nää...om man skulle försöka packa lite. ska bara prata med sötis lite först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback