I Göteborg!

Till slut är jag äntligen framme i göteborg, och hemma i min egen lägenhet! Skönt! Var rätt segt imorse, blev ju rätt sent innan jag kom i säng. Men jag var klar i tid, tyckte helene var lite sen, men jag hade inte behövt stressa alls, för när jag kom till örebro var mitt tåg 55 min sent. och strax ändrades det till 1timme och 50 min. så det blev att jaga biljett på connex, eller veolia heter dom väl, tåg till gbg som gick 9.51. tur att min sötis kunde fixa! Så blev bara en timme sen, kunde ju varit betydligt värre...

nu ska jag ta och gå ner på torget och sätta in pengar på mitt konto, och sen växla lite pengar oxå. kanske se om jag hittar nåt bra att äta oxå, börjar bli hungrig nu...har bara ätit en av mina smarriga mackor, och den andra kanske inte mår så bra nu...vill inte chansa, skulle just vara snyggt att bli magsjuk lagom tills vi ska åka inatt...nänä, inga risker här inte!

usch det regnar här...ska nog byta till jeans. det är lite kyligt ju..i kga och örebro var det ju sommar, solsken och jättevarmt. men här har redan ovädret från england börjat dra in tydligen...jaja...ut i rusket måste jag väl ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback