Leaving town...

Dags att dra härifrån igen nu då...tänkte åka ikväll, när det inte är så varmt. vi har ju ändå inget spec att göra här förutom att städa och packa...så vi gör det lite snabbt och drar sen. så får vi lite tid på rossö eller i grebbestad oxå imorrn på dan. så kan man bada och så...=) inte för att jag ska sola direkt, men ändå...

Har ju varit ute hela dan idag, suttit på käringberget vid amf4 och kollat på ostindiefararen och haft picknick. riktigt skönt, vi hittade en bra klippa. lite tricksigt att ta sig upp och ner bara men ändå..=) sen åkte vi ut till saltholmen och badade. eller jag badade, och maria badade fötterna. men skönt var det, lite varmare idag, stod 18 grader vid kallbadhuset.

nej ska väl ta och diska lite tror jag. har lagt fram det mesta av kläderna jag ska ha med mig tror jag. eller jag får inte ta med mig så mycket mer... =P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback