Ledig!!!

Nu är jag äntligen ledig! kan änna kalla det för semester...om 36 timmar är jag på sardinien. Ska bli så skönt. kul att läsa att det är rekordvarmt i medelhavet. inte just dit vi ska men i närheten. lär ju inte frysa i alla fall...=P

Ska laga mat nu, sen ska jag köra diskmaskinen och packa. Försöka få lite ordning här och så, så de inte ser ut som ett bombnedslag. får inte glömma att leta reda på tågbiljetten heller, är lite oklart just nu var jag har den...=S men den hittar jag nog snart. Måste ju verkligen tänka till nu vad jag ska packa ner, vad jag ska ha med på tåget och vad jag ska ha som handbagage. det känns inte riktigt som att jag ska åka, jag har nog inte fattat det än...

men en sak är säker iaf, det ska bli skönt att vara borta från jobbet ett tag. det är så svinigt mycket hela tiden så jag vet inte var jag ska ta vägen när jag är där...det är saker att göra överallt och hela tiden. och man hinner aldrig göra klart nånting...fy f-n...och jag har bara jobbat två veckor nu...stackars lena som chefar nu, det kan inte vara lätt...

jaja, måste laga nån mat. vet inte riktigt vad det ska bli än men nåt med kyckling ligger ju nära till hands...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback