Nattstatus...

[ x ] Laga mat
[ x ] Köra diskmaskinen
[ x ] Rensa kylskåpet
[ x ] Packa resväskan
[ x ] Hitta tågbiljetten
[  ] Packa ryggsäcken
[  ] Plocka lite ordning

Får väl känna mig sovklar nu...måste ju få rosva lite inatt faktiskt. ska upp 6.45 imorrn, har ju lite kvar att pyssla med. men resväskan gick igen utan problem, kan bli lite värre när jag ska från sardinien sen bara...men en del av de jag har packat nu ska inte åka i min väska sen, har lite som ska vara kvar i göteborg, och nån grej sojm sötis ska ha i sin väska sen. han hade ju föresten löst sitt väskproblem, det är alltså inte bara jag som ska ha miljoner saker med mig... =P

Jaja, ska borsta tändernanu...sen ska jag sova...ska bli skönt. längtar tills jag får sova uto rdentligt, utan att jag ska upp och göranåt. blir väl torsdag morgon. då är det över en vecka sen jag gjorde det sist...usch jag vill inte jobba mer...menmen, nu sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback