Solig dag!

Har verkligen varit helt underbart väder idag ju! åkte hem till gbg igår eftermiddag, och sen var vi på mackes examensfest här nere. blev kvar där inatt, fick sova på soffan, som jag blev lovad för så länge sen. =P Sen idag har vi bara varit hemma och bytt om lite snabbt sen har vi varit hos sötis föräldrar hela dan. Har tvättat min cykel och suttit i solen och haft det så gött! Sen ikväll cyklade vi ut till Saltholmen en sväng, sötis har ju ny cykel, fick prova den lite. Nu står den på balkongen, dumt om nån snor den nere i cykelrummet. Min gör ju inte jättemycket om den försvinner den är ju ganska gammal nu.. =P

har visst inte skrivit nåt i helgen, har iofs knappt sett en dator. Var ju i örebro i fredags, malin tog examen! Just då f'ick jag jättelust att bara plugga klart så fort som möjligt, men jag vet ju att jag inte orkar just nu... i alla fall, sen efter att vi varit på universitetet åkte vi till mattias mamma och käkade paj och tårta och drack vin. =) Hade jättetrevligt, och vilka smarriga tårtor det var!
Sen åkte jag hem på kvällen, middag hos mamma och pappa med sötis föräldrar och faster, sen fick vi sova hos syrran, i hennes dubbelsäng! Längesen jag sov så gott kan jag säga. kanske skulle flytta in där i sommar. =P Nää, mamma och pappa har ju oxå dubbelsäng så...
Sen blev det att vi sov rätt länge i lördags, så det blev lite hastigt bestämt att vi skulle åka hit då och inte idag. Var hos mormor och fick ett plättlagg och blåbärsmuffins, och hos Siw och sa hej mest. Sen en sväng förbi storis, men inget schema klart så fick bara en ny plu-lista. det var visserligen inga nya nummer tror jag men ändå. bra att friska upp minnet lite.
Och sen som sagt fest igår, och lat dag idag. borde kanske pluggat lite mer, men ska läsa nu och sen har vi ju inte tenta förens 14 imorrn. och efter det ska jag äta glass i solen. punkt. =)

Kommer bilder från allt i helgen när jag orkat lägga in dom i datorn, blir väl efter tentan imorrn.

Nu ska jag duscha, har varit väldigt varm idag. dessutom har jag bränt min ena axel...typiskt...

Kommentarer
Postat av: Helene

Har sovit som en prinsessa i min säng inatt, man saknar den ju när man e borta! =) Nu ut o bränna sig lite mer... =) Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback