Sommarlov!!!

Nu är jag ledig! Nu har jag sommarlov! Skolan är äntligen slut för i år!!! (eller ja den här terminen) Det är skönt. men jag kan inte riktigt fatta det, har inte riktigt börjat slappna av än. Och ska bara vara ledig en vecka sen ska jag börja jobba. Tror jag. har inte hunnit ringa min chef idag...däremot har jag blivit erbjuden ett annat jobb. Så himla typiskt! men då vet jag ju att jag har chanser till nästa år...kanske ska vara lite kyligare då. Men samtidigt, säsongen i grebbestad börjar om en, max två veckor, herregud vad en del är sena med att skaffa sommarjobbare...

Den här veckan ska jag försöka skapa lite ordning och reda i mitt liv. Det betyder att jag ska städa lägenheten, planera och organisera mitt resande de kommande veckorna, vara ute och cykla i sommarvädret, umgås med min älskling och sova så gott jag kan!

Nu ska jag titta vidare på uppdrag mord...lite bilder från helgen bara...=)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback