Sova bör man...

...annars dör man. det gör man väl i vilket fall men ändå. Jag borde sova nu. Ska upp och jobba, börjar 7. Nu ser det ut som om jag blir ensam i helgen ändå, mamma och pappa har fått en hyrbil, så dom ska åka tidigt i morrn bitti...tror dom skulle gå upp halv 5 eller så...så då blir jag ensam på midsommar ändå, men jag ska följa med mormor och morfar till lena och annika, så får lite sällskap iaf, även medelåldern där är typ 70 eller nåt...får väl ta med mig en bok som mormor sa... =P

Har vart ute med dom hela dan idag. först var vi till marieberg, jag var ju på jakt efter en klänning. Och hittade precis den jag ville ha, den jag såg på MQ i göteborg innan jag åkte därifrån. och nu betalade mormor och morfar den, så det var lixom inget att snacka om! =D den är så fin!!!

Sen åkte vi vidare till mullhyttan och hälsade på mormors syster, maj. fick lite fika och så...sen åkte vi förbi åtorp och hälsade på lena och annika, kul, inte så ofta dom är här ju..
Så var jag och mormor och badade i kväll oxå, med helene. blev lunedet, det är trevligast där, och varmt i vattnet. =)
så nu har jag badat 7 gånger. samma som helene...

nä om man skulle ta och sova kanske. är tokigt trött. har kört bil mest hela dan, typ 12-15 mil eller nåt sånt. på krokiga småvägar i skogen och grejor...jaja...natters!


Kommentarer
Postat av: Icka

Tävlar ni fortfarande om vem som badar mest?

Postat av: Emelie

Japp, de gör vi! =)

2007-06-21 @ 22:59:23
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback